Molde FK FKH.NO. Spiller i spesialdesignet drakt mot Lillestrøm poeng mot Kristiansund gjør at vi kan slappe litt mer av i innspurten av Eliteserien
((STRØM)) Sarpsborg mot FK Haugesund på tv | Profile novemberAalesund - Lillestrøm, søndag 17:00, D+Bodø/Glimt - Viking, Rosenborg mot HamKam på tv 6 august 2022 Se Jerv 16:00 Aalesund - FK Haugesund
FK Haugesund - Startside | Facebook ... kamper snart er unnagjort, så har vi mye spennende planlagt for deg med Viking+ frem mot neste sesong. Siste nytt fra damelaget. 27. sep.
FK HaugesundBare Odd og Vålerenga oppfyller «ungdomsmål»: − Trenerne mangler motI går 08:464 min lesetidVIDEOSjekk de sjansenePublisert:17. oktober0:40VIDEOHer sender Eskesen Kristiansund nærmere nedrykkPublisert:16. oktober0:50Kristiansund mot nedrykk etter nytt poengtap16. oktober2 min lesetidVIDEOHeintz herjet: – Et fotballeventyrPublisert:8. oktober0:54Sarpsborgs utrolige forvandling – med Tobias Heintz i hovedrollen8. oktober3 min lesetidPublisert:2. oktober · Andreas HellenesKeepertabbe i 2-2-kampen mellom Haugesund og Odd(FK Haugesund-Odd 2-2) En svak inngripen av Odds keeper så ut til å forære Haugesund seieren i søndagens eliteseriekamp, men Conrad Wallem ordnet 2-2 mot slutten. 22-åringen Wallem og 18-åringen Dennis Gjengaar ble dermed utslagsgivende for bortelage... VIDEOStor keepertabbe da Odd tok ett poengPublisert:2.
-plass med 3-1-seieren over Jerv i Eliteserien søndag. Jerv er på nedrykksplass. Haugesund har 19 poeng, HamKam har 18 etter at begge lagene har spilt 17 kamper. Tromsø ligger på kvalifiseringsplassen o... VIDEOMartin Samuelsen satte spikeren i kista på overtidPublisert:7. august1:45VIDEOBrassescoring og utvisning i FKH-seierPublisert:24.
Den forrige kontrakten gikk opprinnelig ut etter 2022-sesongen. – Vi har vært tydelige hele veien på at Martin har vært ønske... VIDEOHer sikrer han seieren på overtidPublisert:13. august0:57Haugesund vant på overtid: − Kaotisk, hodeløst og elendig13. august2 min lesetidVIDEOSlaktes etter dette feilgrepet: - Burde skamme segPublisert:8. august0:42Publisert:7. august · Jens FribergHaugesund på sikker plass etter 3-1 over JervHaugesund tok seg forbi Tromsø og HamKam til 13.
Viking FK SLUTT: FKH - Sarpsborg 1-1 – TV HaugalandPoengene ble delt på Haugesund stadion. [se<<<<] KFUM Oslo mot Fredrikstad på tv 22 august 2022
september · Mikal Emil AaserudLeite vender tilbake til HaugesundBruno Leite returnerer til Haugesund etter ett år i kypriotiske Pafos. Han har signert en kontrakt ut sesongen. Det bekrefter FKH på sine nettsider. Leite fikk fire kamper for Pafos og ble enig med klubben om å avslutte kontrakten. Dermed er den kapp... VIDEOTotalslaktes etter dettePublisert:6. september0:55VIDEOHer starter Søderlund snuoperasjonenPublisert:4. september0:31Haugesund snudde til seier – bortetørken fortsetter for Tromsø4. september2 min lesetidPublisert:30. august · Eivind Andreas HaugenGlimt-talentet Sebastian Tounekti til HaugesundKantspilleren Sebastian Tounekti (20) går fra Bodø/Glimt til Haugesund - slik VG meldte tidligere.
Vålerenga29. oktober 18:00 Vålerenga - Sarpsborg 08 Kjøp billetter K P 4 Lillestrøm 26 47 5 27 42 6 Odd 38 7 Tromsø 37 Se hele tabellen 22. okt. 2022 20. 2022 - Det blir selvfølgelig spesielt Video Se gutta våre i EM-kvalik Landslag Vålerenga er nominert til årets klubb! Alle til Skien! Se flere nyheter Treningstider for Vålerenga Treningstider og dagsaktuelle aktiviteter. Annonse: 07.
Haugesund - Eliteserien - altomfotball.no 4, Lillestrøm, 26, 47 Molde mot Rosenborg - Kjøp billett til storkampen her! Aker og Molde FK har samarbeidet i mer enn 20
juli1:10VIDEOVanvittig brassescoring: - Har du sett på maken?! Publisert:24. juli0:09VIDEOMolde vant etter kontroversielt straffesparkPublisert:17. juli0:54Molde la press på konkurrentene etter kontroversielt straffespark: − En kamp vi styrer fra A til Å17. juli3 min lesetidVIDEOKontroversiell situasjon: Er dette straffe? Publisert:17. juli0:28Publisert:11. juli · Yngve GjerdeFKH forsterker - henter danskeHaugesund forsterker laget med den danske midtbanespilleren Magnus Christensen. Han kommer fra AaB og blir den fjerde danske spilleren i Haugesund-troppen. Christensen har skrevet under på en treårskontrakt, melder Haugesund på sine nettsider mandag.... VIDEOVar denne ballen inne? Publisert:10.
[[[SE]-]] Jerv mot Lillestrøm på tv | Profile - Old Town Rock Hill 7, Sarpsborg 08, 26 ; 8, Odds Ballklubb, 26 ; 9, Viking, 26 ; 10, FK Haugesund,